...

2012-12-02 ♥ 13:27:04
Hej allihopa jag glömde helt bort att blogga igår, för i fredags så var det lite supande och det slutade med att man kom hem väldigt sent och jag mådde skit hela lördagen, vaknade kl 4 på lördagen och sen var det Tacos, och det var ju underbart när man var bakis, efter maten så la jag mig i sängen för att chilla så somnade jag och vakna precis när barcelona matchen börja och så var det barca och real matcher irad så jag kom upp till rummet kl 00:30 ungefär så var det läggdags så here I am, nyvaken och tror jag dragit på mig en förskylning för det är så himla kallt här i östersund...
 
Men men ska slå på nå NCIS nu och halvsova och försöka bli bättre, imorgon är det tandläkare sista gången innan man får betala :(.. så vi ska laga en tand jag haft problem med några år.. men men sen efter det blir det att åka bussen till kursen och köra hårt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0