Allstå förlåt

2012-02-21 ♥ 22:13:23
Nu var det längesen jag uppdatera er igen, allstå jag har praktik på Berners så när man varit i verkstaden från 07:00 till 16:00 är jag så himla trött att jag går och lägger mig en stund eftersom jag kan inte det där med dagsrytm, jag kan inte sova före 12.. Men jag lovar jag ska bli bättre, men som sagt ibland glömmer man bort för man har massa grejer att tänka på i livet just nu..
-
Och faktiskt igår efter jag tagit en nap efter praktiken så vakna jag vid 20:30, så hittade jag en gammal pärm med bilder och lite andra grejer som jag hade gjort på dagis :)
Här är en bild på mig på dagis, redan då var jag bil-intresserad :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0