Godmorgon

2012-02-09 ♥ 07:34:32
Oj oj vad sjuk jag är, sitter här med huvudvärk och hosta.. Nu har jag precis varit inne på Dexter och sjukanmält mig från praktiken, som det känns just nu så blir jag nog hemma imorgon också, och jag som vill verkligen gå och jobba. Eftersom denna praktik kan avgöra ifall man kan få jobb efter skolan :)

Tror jag ska ta och lägga mig i sängen igen och ta någon nap i typ 1 timme :).. Senare ska jag nog fylla upp ett bad och ligga där och slappa, efter det måste man ju fixa lite go frukost :).

Hejdå vi hörs senare, pussn!

Kommentarer
Postat av: Anna Strömstedt

Fin blogg och fin kille, hoppas du mår bättre så småningom :). Fortsätt blogga, kommer läsa varje dag!

2012-02-09 @ 07:41:23
Postat av: Sebastian Söderberg

Ååh men tack så hemskt mycket, aa ska verkligen fortsätta för man mår så bra att få skriva av sig :)



Tack så hemskt mycket !

2012-02-09 @ 10:43:04
URL: http://sebastiansoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0