Pointless

2012-02-09 ♥ 20:23:06
Härligt nu har min kära bror kommit hem också, har suttit på hans dator den senaste veckan. Eftersom jag har en bärbar så tog han upp den istället för en stationär till vännes (luleå nånstans). Där han förövrigt pluggar till körskolelärare :).

Jag fick veta att min bror har nästan blivit dödad, det är tydligen någon/några snorungar som öppnar låsen till deras elevhem och sedan har dom lagt på något slags fett på spisen och tryckt igång max på den.. Allstå försök till mordbrand 2 gånger har det hänt under denna vecka. Tror ni jag vart lite upprörd när jag fick höra det nyss?
Tur som e gick ju brandalarmet på båda gångerna, så det måste ju vara nå snorungar.. För om dom velat hade dom väll bara tagit bort alarmet?..
-
Eftersom jag går i 3:an på Fordonsgymnasiet så är detta mitt sista skolfoto :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0