Sova

2012-02-09 ♥ 22:15:55
Ne nu börjar klockan bli mycket och mina ögon börjar slockna det innebär att det är läggdags, lägga sig i sängen och kolla på film tills man somnar :)
-
Imorgon-bitti ska jag iväg och lämna tillbaka en bok jag låna från skolan förut som jag glömt lämna tillbaka, och gör jag inte det imorgon får man en böter :(.. Vi hade en uppgift inom Engelska B där vi skulle läsa en bok på Engelska och skriva typ kortfattat om hela boken :), ganska så nöjd att typ bara jag som gjorde det och lämna in "den vart på hela 3 sidor".. Boken var ju ändån ganska lätt eftersom det var ju "Treasure Island" så man visste ju lite innan man börja läsa :)..
-
Men nu har vi fått en annan bok i Engelskan där vi ska jobba 3 och 3 och ta fram olika frågor, så måste nog börja läsa lite imorgon osså :)
Ne nu säger jag godnatt och hoppas alla sover sött bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0