Svar på - mobbning

2012-02-09 ♥ 14:42:05
Jo visst är det så angående aneroxia men det är skillnad nu sa ja faktiskt kvinnor och pojkar som inte behöver oroa sig överhuvudtaget angående sin vikt klagar på att dom är tjock, så jag tyckte lägg på dom 100 kg och några valkar här och där, så ska dom få se att det är inte så himla lätt.

Aneroxia är faktiskt jätte farligt, så det är synd om dom som har det självklart. Men Iden med denna inlägg var inte att få taskiga responser och sånt utan att öppna ögon på folk så dom förstår :)


Angående din kommentar om att jag gör fel vid förbränning, du vet nog inte ett skit om vad jag gör/gjorde när jag förbränner. Jag käkar varken pizza eller massa mackor utav 1 anledning " Det är äckligt ". Dock så kan det ha hänt när man är ute och kör bil man åker och tar någon hamburgare på max/donken. Så jag tycker du utryckte dig lite taskigt, för det lät som du sett mig trycka i mig massa skitmat och klagar på min vikt..

Som du ser på förra inlägget så har jag inte bara hållt på 1 vecka med att försökt gå ner, jag har som sagt försökt under hela min uppväxt. Och för vissa är det svårare att gå ner, för dom har inte samma förbrännings "procceser".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0