Några projekt på bilen min :)

2012-02-10 ♥ 11:55:31
Godmorgon folket nu har jag nyss vaknat, stannat hemma från praktiken idag igen. Det känns inte bra att va sjuk och missa praktiken :(. Ne men jag har växt upp med att om man är hemma och är sjuk från "skolan" så får man vara hemma ända tills man blir frisk "så man kan gå på skolan dvs"
Så jag är fast hemma hela helgen, men får väll ta och sätta igång med lite skolarbete för att underhålla mig själv.

Måste läsa några sidor på engelska så ska jag plocka ut några ord och vi i gruppen ska reda på vad dom betyder "om vi inte redan kan dom dvs"

Sen har jag ju mitt projektarbete där man ska göra något arbete på nått fordon med motor, eftersom jag inte hade tiden och så mycket plats, så blev det helt enkelt att göra en stor service + styling utav bilen :).
Hittils har jag fixat Nya gaspedaler, ny stereo har jag fixat, dragit kablar och byggt egen baslåda + lagt på slutsteget på lådan. Köpt nya lyktor bak på bilen :)

Pedalerna :)
Basarna + slutsteget :)
Demontera inredning för kabeldragning :)
Demontering invändigt bak för kabeldragning :)
Nu har jag dragit kablarna och börjar bygga lådan :)
Lådan nästan klar förutom tyget som ska på :)
Lådan klar med tyget & slutsteget på och redo för montering in i bagaget :)

Senare bytte jag ut baklyktorna och fixade led-lampor för Nummerplåten bak :)
Ledsen för mobil-bilder men hade inte med mig min riktiga kamera :(, sådär ser det ut just nu. Tänkte ta och knäppa några fler kort på min bil senare med bättre kamera, då ni kan få se bakluckan hur det ser ut där inne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0