Fixa bilen

2012-03-31 ♥ 16:13:31
Jag har länge haft problem med bilen angående airbag lampan som jag försökt släcka, men men vågar ju knappt hålla på för jag gör man lilla felet smäller airbagen ut och det kan göra riktigt ont, men idag har jag iaf rivit mycket inredning i bilen och försökt felsöka så gott jag kan och sen satt tillbaka allt, han till och med tvätta bilen utvändigt för jag hade lite tid över :).. 
Såhär ser min absolut egna bil ut, riktigt nöjd är jag över den faktiskt "bilden tagen sommarn 2011"
-
Snart ska jag köra min kära far till hans kompis och dom ska ta några öl så det blir ju chill, sen ska man hämta dom senare på kvällen :). Men nu måste jag hoppa i duschen inge roligt att vara smutsig :).. Hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0