Kärlek är skit

2012-03-07 ♥ 06:22:28
Eftersom jag är den enda som är vaken för dom andra har gått och lagt sig, dom orka inte lana nå mer.. Så tänkte jag vara lite djup och skriva ut nånting som jag känner för en person, den här personen är väldigt fin och väldigt normal tjej som jag länge har gillat men om jag skulle visa det mer så skulle jag nästan säga det rakt i ansiktet att jag gillar henne.. Men tror att det är samma skit som vanligt, alla tjejer vill ha dom snygga/slimmade grabbarna.. Önskan om att det skulle bli jag o hon är riktigt stor och har varit det i många många månader, men får väll ta det som en man och skita i livet som jag gjort hela mitt liv ungefär.. Alla mina kompisar åker ut och in i förhållanden men jag har faktiskt aldrig fått ett riktigt förhållande som jag verkligen "älskat" tjejen som jag gör nu. Nu har jag släppt på lite känslor som jag behövde få ut eftersom "tjejen" ser inte nånting. Tror jag sätter på en film eftersom dom andra däckat. Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kan inte tala för alla men jag förstår iallafall inte meningen med att ha den snyggaste eller mest slimmade killen/tjejen, så länge man hittar nån som man trivs med och som man älskar så spelar det ju ingen roll :) Hoppas de går bättre med den här tjejen framöver vännen :)

2012-03-07 @ 17:41:20
URL: http://jenniferolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0