Living in the shadow

2012-03-17 ♥ 23:40:31
Falska jävla idioter ni förtjänar fan inte ha mig som vän, ni har nu sänkt mig för sista gången jag tänker aldrig låta er få komma in i mitt liv något mer, jag trodde ni var mina bästa vänner men ni är ju bara ett par idioter som utnyttjar mig för allting som går köra bil, låna ut pengar och en helvetes massa grejer men ändå lever jag i en jävla skugga av världen. Och jag är fan i mig för rädd/feg för att säga hur jag tycker om er och hur jag känner för tjejen jag gillar otroligt mycket. Hon läser säkert detta utan att ens veta att det är hon. Jag har ingen livslust längre jag har inte orken att leva rättare sagt, för allting går åt helvete i min värld. Jag får aldrig till det med någon tjej, jag har alltid varit stor och haft problem med det, blivit mobbad pga jag är för stor hela mitt liv. Ska alltid vara den killen som ingen vill ha eller vara kompis med det känns verkligen i hjärtat.. Och folk tror att alla killar är så jävla känslolösa monster, men jag är fan tvärt emot jag gillar när jag kan visa känslor, men tuvär har jag inte direkt någon person som jag kan visa mina känslor för och hur jag verkligen tycker/tänker, tänk om jag kunde få den tjej som jag velat men hon är ju som sagt inte medveten om hur jag känner för henne, men vad jag hört från en pålitlig källa så tycker inte hon om någon alls just nu, och det känns inte så jävla bra i hjärtat när man verkligen känner så som jag gör.
-
Folk tror säkert jag är mes men jag har faktiskt något som inte dom flesta killarna har ett "hjärta".
-
Och fyfan vad jag är less på den här jävla hålan kallad "Östersund" finns bara falska jävla fittbögar som inte har någon som helst medkänsla till någonting, och om det går bra för mig så finns det alltid något att göra narr av. Det jag hatar med såna här falska stunder. men livet går fan inte vidare.. Har tänkt länge på göra det folk fruktar mest "dö" och få komma och hälsa på min kära bror Eduard som gick bort för snart 1 år sen, går inte 1 enda dag jag inte tänker på honom. Jag saknar honom så jävla mycket, det var alltid du som ställde upp och hjälpte mig i såna här situationer och fick mig tänka på andra saker, jag har fyra riktigt pålitliga kompisar som jag verkligen kan säga allt för och dom förstår exakt hur jag känner för dom har också hamnat i denna situation, och som sagt jag har ingen som helst livslust längre så se till att inte jävlas med mig, för all ilska och sorger jag har i mig kan komma direkt på dig, ni ska inte ta det som ett hot men kan säkert göra ont både psykiskt och fysiskt!
/mvh Söderberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0