Nyduschad

2012-03-27 ♥ 22:50:59
Allstå tror inte det finns något som är lika härligt som att duscha och lägga sig i en nybäddad säng, ligger precis i min säng och det är ju seriöst den mysigaste grejen som finns i hela världen tror ja, förutom att mysa med en flickvän, men sån har man ju inte då får man nöja sig med det här :).. Tänkte dra igång någon skön film och ligga och somna in :), eftersom jag kan inte sova om jag inte kollar på en film innan, det har varit såhär att jag måste kolla på en eller 2 filmer innan jag kan sova, men hoppas jag behöver bara kolla på en film idag, för jag behöver verkligen sova ut. Har inte haft så mycket sömn denna vecka + jobba stenhårt på lektionerna och jobba skitmycket medans resten av klassen sitter och spelar spel på sina telefoner :/
-
Så godnatt folket så hörs vi imorgon nånting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0