Skit

2012-03-17 ♥ 01:27:45
Snacka om att man verkligen mår dåligt att tjejen man gillar så oerhört jävla mycket inte ens vet om det, inte ens en enda aning har hon. Jag orkar inte med detta liv, leva i en jävla skugga är vad jag gör jag orkar inte med detta något mer. Antingen ta slut på livet här och nu eller flytta iväg ifrån denna stad och börja om på nytt och hitta bra vänner som inte bara röker på, super, festar, skiter i skolan.. jag orkar verkligen inte ett liv som detta. Tänk om jag bara kunde säga det rakt ut till henne, men man är ju så jävla feg när man snackar med tjejer känns så jävla fel.
Och folk som frågar jämt och ständigt hur man mår blir jag less på, för dom vet redan hur jag mår och det är ingen jävla nyhet för dom. Men man ljuger om att man mår bra till vissa vänner, allstå jag har inte orken utav ett sådant liv.
Nu ska jag lägga mig och fundera på vad jag vill göra med detta skitliv.. och folk som läser denna inlägg kom inte å fråga hur jag mår, utan försök göra något roligt med mig så jag kommer på andra tankar för jag orkar inte hålla på tänka på detta skiten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0