Tillbaka till ruta ett.

2012-03-24 ♥ 19:20:26
Nu har jag verkligen gjort bort mig så innehelvetes jävla mycket ännu en gång har jag ljugit för en otroligt bra vän som betyder så oerhört mycket men har precis skickat iväg ett sms och hoppas verkligen hon förstår vad jag menar och vad jag går igenom eftersom jag inte kan det där med kärlek, för jag har aldrig fått chansen att testa på det där med kärlek och då är inte livet så himla lätt :(
Så nu blir det väll att gå tillbaka till ruta ett och leva mitt liv som jag gjorde förut när man tog dag för dag, för jag måste verkligen ta tag i skolan och skita i mitt privatliv för just nu är det de enda som står mig i vägen för att lyckas bra med skolan, och dom som inte läser denna blogg vet allstå inte vilket helvete jag har och jag går ju inte in på varje detalj så jävla noga heller. men igår var allstå mitt livs största misstag om hon inte förlåter mig kommer jag aldrig finnas kvar på denna jord, jag kommer nämligen ta slut på helvete och hoppas att jag kommer till den bättre plats för idioter som mig. Om jag förlorar henne som kompis så kommer mitt liv bli ett helvete för hon är nog den enda jag kan snacka ut riktigt med och inte känna något konstigt, för hon förstår mig så himla bra. Och jag har precis skickat iväg ett sms till henne som blev 2 sms och berättat vilken idiot jag var igår och hoppas hon läser detta också för ingen ska bete sig som jag gjorde igår, det funkar inte på det viset. Nu ska jag ta min bil och åka upp mot Frösötornet och sätta mig på min gamla bänk och fundera på vafan jag håller på med. Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0