A SECOND CHANCE!

2012-11-19 ♥ 22:46:44
Det känns som jag har fått en andra chans på livet, riktigt svårt att förklara men jag har alltid varit ett slags problem-barn på något slags vis.. Men idag har jag fått min andra chans som många människor drömmer om därute.. Jag har nämligen fått jobb, där jag kommer både gå kursen 8 - ca 15 sen klockan 17:00 börjar jag jobba till 24:00 där jag ska sitta framför en dator och skriva in massa grejor från pappor till digitalt :)..
 
Jag kommer allstå gå kursen helt vanligt och sedan jobba och tjäna lite extra pengar, sorgligt att att jag ska jobba varje dag från och med imorgon till nästa fredag och då blir det ju OB eftersom 19:00 så börjar oftast företagen räkna med OB, jag är så himla lycklig att jag verkligen har börjat få kontroll över mitt liv..
 
Tuvär så kommer det innebära att jag kanske inte kommer kunna skriva lika mycket i bloggen pga brist på tid, men jag ska verkligen åtminstonde försöka klämma in 1 inlägg om dagen.. Går verkligen inte att beskriva hur glad jag är nu.. 
 
Men det som gör mig extra glad är att min föredetta jobbcoach (student consulting) min handläggare hade tipsat mig om det här jobbet så ringde han mig precis innan jag åkte iväg och skulle jobba.. FAN SÅ LYCKLIG JAG ÄR!
 

Och dom som känner mig "irl" vet att detta är nog världens vändpunkt för mig i livet och nu är det bara att köra stenhårt framåt och visa framfötterna, dock så kommer det innebära att jag kommer sova max 6 ½ timme innan jag ska upp och gå kursen iallafall på vardagarna :)
 

Kommentarer
Postat av: nikita

åh grattis!

2012-11-20 @ 00:53:22
URL: http://typnikita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0