Affärsplan @ kursen

2012-11-13 ♥ 17:14:32
kom hem för typ 1 timme sen så har nästan precis hunnit att äta och satt mig vid datorn, idag fick vi göra en ganska så rolig grej på kursen vi skulle hitta på en produkt som skulle bli väldigt populär, vår grupp valde att göra Broddar fast ni måste tänka vi lekte med hjärnan så inget är på riktigt, broddar fast dom inte skulle synas utan man skulle sätta fast dom på skon som vanligt då men precis vid sulan längst ner så det inte skulle synas att man hade broddar, jag kan säga direkt att jag skulle lätt köpt dom för jag går som en gammal dam nu när det är halt :P
Haha så skulle vi göra en affärsplan över hela produkten och verkligen leka med skallen och verkligheten hehe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0