Dålig uppdatering

2012-11-06 ♥ 18:29:24
Jag vet att jag varit dålig med att uppdatera, men jag har verkligen inte mycket tid just nu.. För jag åker på kursen och sen åker jag ner till stan och träffar mina kompisar så man kan åka hem med dom, så kommer man hem och äter sen är det ut med vännerna igen, och när man kommer hem blir det lägga sig i sängen och kolla något program på Simpson sen är det läggdags :(
 
Idag och igår har jag varit på en föreläsning med Jerker Swande och det är en riktigt speciell man, för det han säger är så sant, föreläsningen idag handlade om kroppspråket och hur vi gör och hur man märker saker om dom är intresserad eller nått sånt, sånt man inte tänker på egentligen.. Han får även publiken att skratta någongång ibland så det är ju inte jättetråkigt :)
 
Har precis bokat in lite tid med en Joakim som ska hämta mig vid 7-tiden så ska vi åka och gymma, ska bli oerhört skönt att få pumpa upp musklerna igen som man inte gjort på ett tag nu.. Själv tycker jag att gymmet är "mannens egna stund", dock är det mer och mer tjejer som gymmar nu också som även gör det roligare för oss killar att gå till gymmet "if you know what I mean" hehe ne men visst ska kvinnor också få gymma absolut, alla vill väll ha den där slimmade kroppen och vara supersexig, men sorgligt vis så är det en lång tid för mig dit.. Men jag lovar er att jag ska uppnå det målet!


Fick precis lära mig hur man gör collage, döm inte mig jag försökte göra det så snyggt som möjligt. Förlåt för bilder jag redan använt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0