Frågor

2012-11-30 ♥ 14:06:58

1. Du får ta med dig en enda skönhetsprodukt till en öde ö, vilken skulle du välja?
Schampoo, så man åtminstonde kan hålla sig ren medans man är borta :D

2. Vilka är dina 5 favoritbloggar just nu?

Isabelle Strömberg Josephine Gustafsson Paow

3. Vem känner dig bäst och varför?

Det måste faktiskt vara Sona och Marwan för sona har jag spelat fotboll tillsammans, och vi känner varandra väldigt bra. Marwan för att han jag och sona bor grannar så vi umgås väldigt mycket. Kärlek till er bröder!

4. Nämn 3 saker som står på din shoppinglista till våren?
Körkort, Kläder, Förhoppningsvis flytta hemifrån

5. Om du behöver vara ensam och tänka, vart går du då?
Jag går till min bästa kompis gravplats som är 6 km från torvalla, det är absolut det bästa stället!

6. Vilket/vilka mål jobbar du mot just nu?
Går utbildning "Handel och Försäljning", Körkort, Jobb

7. Vad vill du bli när du blir stor?
Det har jag faktiskt ingen aning om, Framgångsrik iallafall!

8. Om du skulle skaffa dig en ny hobby, vad skulle det bli?
Vara amerikansk fotbollstränare

9. Vad heter din allra bästa vän som du alltid kan lita på?
Sona Azzam och Marwan Matloub

10. Kakor, chips eller godis?
Kakor helt klart, för jag älskar att baka :D

11. Vilket är det fulaste respektive finaste ordet du vet?
Finaste måste vara jag älskar dig, horunge är nog det fulaste jag vet.


12. Vilken maträtt skulle du inte klara dig utan?
Mammas recept på pastasallad

13. Har du några syskon?
Jag har en storebror endast.

14. Hur ser en typisk Fredagskväll ut för dig?
Softa med grabbarna, kanske någon bira hit och dit eller bara vanlig filmkväll/fifakväll!

15. Spelnörd eller Sportnörd?
Haha jag har varit en riktig spelnörd och jag älskar sport också "Fotboll/amerikansk" så båda antar jag :D

 
 

Kommentarer
Postat av: Josephine

men vad glad jag blir sebbe! roligt att du gillar min blogg :-)

2012-12-17 @ 16:54:54
URL: http://paulinajosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0