Kortfattad verklighet!

2012-11-10 ♥ 19:43:55
Jag har länge trott jag har många vänner men tydligen så blir dom inte så många när man verkligen behöver dom eller nått dylikt.. Ja det har gått rykten i Östersund att jag har förlorat mitt körkort, det stämmer jag har inget körkort längre så därför har jag inte mycket att göra på dagarna/helgerna förutom kursen jag går då. Anledningen varför jag inte säger varför det hände är att det är så pinsamt tycker jag och vill inte hålla på att skriva det i bloggen.. Men nu vet alla det att jag inte har något körkort längre och måste vänta 12 månader innan jag får ta om det. Men det tråkigaste av allt är att man "förlorat" alla sina vänner pga detta dom tycker väll helt enkelt jag inte är nå rolig att vara med längre bara för jag inte kan köra runt.. Jag tycker det är riktigt tråkigt men jag har märkt nu vilka jag kan vara med och tycker inte jag är någon börda att jag är med dom.. Tror dom flesta förstår min situation om att finna att det finns väldigt många falska vänner.. Och detta säger jag av djupet utav mitt hjärta, ta vara om varandra och gör inga dumma saker som kommer kosta er massa saker i livet.. Låt dina närmsta kompisar som du verkligen kan lite på komma längre in på ditt liv och veta mer om dig, då kommer dom stötta dig till 100% det lovar jag!
 
Jag har ringt runt hela kvällen till typ 12 kompisar som har annat för sig ikväll "fine" lixom vad kan jag säga, men dom 12 var dom som ringde mig mest och ville hitta på saker när jag hade "min frihet" men nu när den inte existerar är man inte välkommen längre.. Jag ringde precis till min kära vän Daniel, han och fockart satt hemma hos han och chillade så fråga han om jag ville komma då tänkte jag direkt, shit det där är en vän som jag alltid kan lita på och kommer stötta mig, därför han är min bror <3
 
Ni kanske inte tycker rubriken stämmer med om allt jag skrivit, men då kan jag lova er att detta är kortfattat om dem två senaste månaderna.
 
/cheers Sebbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0