Laga bil & bra sångröster

2012-11-19 ♥ 16:56:00
Väntar på min kära mamma att göra sig färdig för vi ska åka iväg till pappas förra jobb och laga hennes bil, byta stötdämpare åt henne så det lär väll ta en stund ikväll.. 
 
Samtidigt som jag vill att ni ska lyssna på en sjukt duktig tjej jag hörde när jag spana runt på youtube, jag älskar verkligen att höra talanger och blir riktigt förbannad när jag hör/ser dom skiter i allting och går till spillo om ni förstår vad jag menar.. 
 
 
Jag har själv en kompis som jag känner till att han sjunger och han har en extremt bra röst tycker jag, skulle fan också vilja kunna sjunga sådär lixom tänk dig att få lite creeds för nått man gör nångång? :)
 
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0