Mardröm

2012-11-03 ♥ 11:42:56
Usch vilken äcklig mardröm jag hade inatt, jag drömde om att jag var med på titanic båten och jag var kompis med han som skissa/gjorde alla fina bilder haha så sen så fick man reda på att båten skulle gå under vatten, då alla panik och jag tillhörde 2:a klassen så fick ingen plats på en utav livbåtarna :(.. 
så jag ställde också mig sådär längst bak på båten och invänta att båten skulle sjunka och det tog sån jävla tid allting tog så jävla lång tid bara, sen när man följde med båten ner så vart det ett jävla sug neråt så jag hamna under vatten hur länge som helst, och jag minns hur kallt vattnet var.. hahah åhh det var faktiskt inge roligt, också vakna jag nu med att sängen hade flyttats typ 1 meter ifrån där den ska va, jag hade "slängt" mina kuddar till andra sidan rummet och mitt täcke var lakanet?.. lixom vafan...
 
Haha skön dröm va?, det är nått jag inte gör om iallafall.. Ska aldrig kolla på sorgliga/läskiga filmer innan läggdags, för då blire sådär.. ska börja hålla mig till komedi !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0