Nap time

2012-11-26 ♥ 18:44:00
Godmorgon gott folk, var på kursen idag och jag är verkligen slutkörd känns det som, minns skalle är fylld massa saker som jag "nästan" vet vad det är, känns verkligen som jag skulle behöva komma ut på landet eller utomlands där det är lugnare och skönare.. kom hem vid 13 tiden ungefär och morsan låg o sov för hon skulle jobba inatt, och jag vaknar nu helt slut i kroppen och skallen och ingen hemma.. Riktigt slut i huvudet och riktigt rastlös, snälla tomten om du läser detta "jag vill ha xbox 360 och fifa 13 & en tv :)"
Vore underbart om han läste mina önskningar för jag har verkligen velat ha dom 3 sakerna länge nu :)
 
Ååh jag saknar Yran och Stråket, var så sjukt roligt i år när vi fick sällskap utav Labyrint och Dani M det var så sjukt mäktigt.. Och bara gå ut och träffa massa folk och billig sprit.. Livet är bra fint ibland.
 
Fina tjejkompisar man har, Rebecca jag & Linnéa
 
Mergim, Joakim, Sona <3
Båda bilderna tagna i år på stråket, andra bilden är när vi väntar in Labyrint och Dani M :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0