Rakning

2012-11-26 ♥ 22:37:00
Godkväll alla fina läsare, ikväll så chillade jag och Marwan hos mig och hade lite mysfika och lyssna på skön musik och allmänt bara tog det lugnt :), vi fick även en ide för 40 min sen att vi skulle snagga oss och självklart så gjorde vi det, finns ingenting som är så skönt som att snagga sig :D
 
Så ser ni mina fina bullar jag bakade igår igen, det är allstå min farmors recept på gifflar med "choklad" fyllning. Och eftersom jag inte vet direkt hur hon rullade dom så blev dom sådär, och det vita ni ser på bilden är allstå glasyr som jag själv älskar på denna bulle, för att chokladen blir mer söt och smakar gudomligt ! 
 
Tänkte även säga godnatt för jag tänkte lägga mig i sängen nu (Nybäddat och nyduschad) skit skönt hehe.. ne men ska lägga mig och kolla på en bra film som jag bara kollat trailern på som Marwan visade mig idag :)
Filmen :End of Watch
  
Skit i mina fina märken på axlarna, för det är exakt samma märken på samma ställe på vardera sida, och svar på vad det är för något så har jag absolut ingen aning, utan jag märkte det imorse när jag vakna och hoppa in i duschen.. Ganska så fula märken måste jag medge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0