shuubre

2012-11-05 ♥ 00:11:24
shena folket har precis kommit hem från Sona vi har spelat fifa mest hela kvällen, och självklart fick jag stryk jag är verkligen en dålig förlorare haha :).. Ne men jag har faktiskt lärt mig att man inte ska säga allt som kommer upp i skallen när man förlorar, blir bara konsekvenser haha!
 
Har precis duschat och bäddat om i sängen så inatt kommer man sova som en gud, för imorgon så börjar jag äntligen kursen som jag längtat efter jättelänge nu.. Kommer bli roligt att få göra nått på dagarna istället för att typ bara sova/vakna 12 sen bara ut och flumma med grabbarna tills man ska hem och sova.. 
 
Vad tyckte ni om min fina rakning idag då, visst blev det fint :)?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0