Spontan konversation?!

2012-11-05 ♥ 23:18:34
Haha jag fick en riktigt bra fråga på facebook för kanske 10 min sen av min kära vän micke, och den frågan kan man verkligen resonera exakt hur mycket som helst om eller vad säger ni??.. För att jag skulle gärna vilja ha nått att dricka om man ska smaka chips hela tiden, lixom man blir ju törstig.. Samma om jag skulle dricka "cola" såklart man skulle vilja ha nått att variera mellan? :)
 
Vad tror ni om den kära frågan gott folk?, ni behöver inte vara rädda för att kommentera för jag har fått ett antal frågor och respons via mailen men kommentera gärna bloggen så man kan starta en konversation med flera :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0