sry

2012-11-17 ♥ 13:19:00
Allstå jag är verkligen ledsen att jag varit så dålig på uppdatera den senaste tiden, men om jag ska vara ärlig så är det faktiskt inte mitt fel för att blogg.se buggar för mig typ, jag har skrivit typ 3 inlägg och det står fortfarande att jag inte uppdaterat på skitlänge, så nu testar jag igen... 
 
Tänkte bara säga att nu har jag precis vaknat, har varit jätteseg den här veckan har sovit kanske 8 timmar totalt på en vecka och så har det varit ganska långa dagar med massa siffror, så idag har jag fått sova ut äntligen :)
 
Och det första jag känner nu när jag vakna var det att mamma håller på göra Kalops, och det är hur GOTT som helst :D
 
 
Tänkte direkt på Graham Elliot för han gjorde kalops förut, såg ett program när han gjorde det till någon känd snubbe och han verkligen älskade det, Graham är även 1 av dom 3 programledarna i Masterchef USA, och om ni inte visste så älskar jag mat och bakverk både att äta och göra, så jag följer alla Masterchef som finns också massa andra bakprogram, 
 
Och Graham Elliot var den yngsta i matvärlden att få en Michelin-stjärna, och dom som vet vad det är, dom vet också att det är SJUKT STORT!
 
THE 3 KINGS!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0