stress

2012-11-19 ♥ 06:46:00
har nästan precis vaknat, tänkte jag hinner med att skriva inlägget så ni ser att jag kan vara aktiv också inte bara massa bortförklaringar, nu ska jag hoppa in i duschen och sätta på mig lite clothes för att åka till kursen "skolan" och lära mig något om Affärsjuridik, allstå jag har aldrig varit den effektiva i skolan eller varit den smartaste men folk tror jag är så himla dum och okunnig inom allting, men jag har faktiskt ganska så stor koll på det mesta bara för jag läser tidningen varje dag och lyssnar på vad folk säger och någonstans där inne fastnar vissa grejer :) hehe
 
Ni får en bild senare på mig och min outfit så kan ni även lägga märke till att jag köpte ett par nya hörlurar i fredags, såhär var det.. I fredag förmiddag så hade jag mina vanliga in ears men dom åker ju ut örat så fort man rör sig och jag blir så less på det, så jag fick en spontan ide att åka ner på stan fredag eftermiddag efter kursen och så gick jag och köpte mina nya färgglada hörlurar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0