Allstå ååh...

2012-10-06 ♥ 22:55:39
Jag blir så ledsen att det är den där "polis-razzian" så alla webbplatser som man vill åt är nere, tex tankafetast jag som vill kolla om det finns några nya filmer och vad betygen är. Jag som har kollat på minst 1 film varje natt i under 4 år nu, jag hade sömnproblem i början av första ring i gymnasiet och sen dess har jag kollat på minst 1 film per kväll eller någon serie, har tex kollat klart på Prison break, 2 ½ men, Scrubs som jag självklart har på dvd..
 
Jag tycker att nerladdning inte borde vara förbjudet eftersom vem går egentligen och hyr en film och går och kollar?, när man egentligen bara känner "åh den filmen skulle jag vilja se" så är det inget problem. Men däremot att ladda upp filmer tycker jag inte borde få va okej, men det är min synpunkt på det hela, vet att det låter sjukt? "Hur ska man få tag på filmer om det är lagligt att ladda ner men inte ladda upp?".. Men så tycker jag faktiskt, därför jag tycker om Sverige man får *tycka* exakt vad man vill. 
 
Jag kommer in på denna sida på facebook när jag försöker gå in på Tankafetast.com och kolla filmer, tycker det borde vara nog nu!
 
ps. hoppas alla haft en super rolig lördagskväll :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0