Bästa vänner, mina bröder !

2012-10-05 ♥ 13:42:43
Tänkte även berätta vilka jag menar när jag säger bröder, för att dom har grabbarna har jag växt upp med i Torvalla (ghettot 1464) Och micke har jag faktiskt lärt känna nu för nått år sen och han har verkligen växt mycket inombords för mig, riktigt bra grabb! :)
 
Joakim Bergström @ bror <3
Michael Unander @ bror <3
Marwan Matloub @ bror <3
Från vänster, Marwan Matloub - Daniel Harouky - Igor Murengerantwari @ bröder <3
Mina 2 thailändare. Fockart Wicheankun - Thommen Korkaew @ Bröder <3
Och självklart våran broder som alltid finns med oss i våra hjärtan! <3 Eduard Chumburidze @ BROR <3
Också har vi Medi Younes riktigt tung glidare @ bror <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0