Chill kväll

2012-10-20 ♥ 00:39:04
Har egentligen inte gjort så mycket ikväll, var hos en kompis först och rökte lite vattenpipa senare vid typ 9 tiden drog vi till "torvalla gården" som jag inte varit på sen jag gick i högstadiet typ hehe, men det var roligt att träffa lite smågrabbar för dom flesta visar bra med respekt "Och det gillar väll alla när mindre visar respekt för äldre".. Aja så vart det faktiskt Innebandy och självklart körde dom slut på mig.. Sprang runt som om dom inte blev trötta alls, aja var faktiskt tvungen att duscha nu när jag kom hem och så har man nybäddad säng <3
 
Vart att kolla på Masterchef USA när jag hade duschat med min kära mamma, och både hon och jag är intresserad av mat så det är alltid roligt att kolla på :) 
 
Nu blir det faktiskt sängen och vrida datorskärmen mot sängen och checka in någon film och somna, det är det absolut bästa som finns.. För då drömmer man om filmen "tex tror att man är världens bästa Amerikansk fotboll-spelare haha" lite tur att det bara är drömmar ändån :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0