Dream food + football

2012-10-28 ♥ 19:26:00
Så nu har man precis fått i sig en fantastisk middag och kollat på en oerhört bra match "iallafall början".. Chelsea - Manchester United.. Där jag själv hejjade fram United eftersom jag tycker helt enkelt dom är bättre, en av mina kompisar som är en riktig Chelsea fan snackade med mig i torsdags och vi höll på diskutera denna match så sjukt mycket, och han sa att Chelsea vinner skit enkelt.. Då svarade jag såhär "Chelsea har världens bästa målvakt och försvarspel tycker jag, men dom får möta United som har ett sjukt anfall"... Och tydligen hade jag rätt :)
 
 
Jag vaknade kl 10 då jag hjälpte pappa att rensa vårt "extra rum" som var fullt med Militär kläder, men eftersom han slutat att tjänstgöra där så tänkte vi att vi städer ur det rummet för massa andra saker, och gud vad kläder han hade, tror det blev totalt 6 st svarta soppåsar haha :P
Efter det så var det Fotboll på tven så vi har hållit på mest hela dagen, och ikväll är det ingen dålig match heller då vi får se Real Madrid - Mallorca, där tror jag även att real vinner "eller rättare sagt bör vinna"...
 
Sen så lär det bli läggdags för imorgon ska jag börja gå på en kurs på 20-24 veckor om Handel, allstå så efter jag gått den kursen kan jag allstå jobba i butik, så då blir det lite enklare att söka jobb framöver.. Ska bli riktigt roligt att va på kursen tror ja, för då har man nått att göra på dagarna annars har man ju inte det :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0