En av mina största rädslor

2012-10-21 ♥ 00:12:00
En av mina största rädslor är faktiskt höjder, fyf*n för dom allstå det är bara äckligt.. och tro det eller ej men jag har aldrig åkt flyg någonsin, tveksam om det blir nått sånt farligt heller för man har kollat på för många filmer när plan kraschar.. Och jag har planer på att leva några år till..
 
Haha men jag har äntligen uppnått en höjdskräck jag aldrig vågat förut, det är ungefär 2 ½ / 3 meter upp i luften "våran vind".. haha fyfan jag stog vid stegen kanske 10 minuter innan jag vågade ta första steget, det är absolut inte roligt..
 
Det kanske är några meter för er, men för mig så är det fan mycket mer än några meter usch!
 
Och anledningen till att jag var tvungen upp dit var för att vi ställde in utemöblerna och cyklar osv upp på vinden under vintertiden.. Ledsen men jag råkade ljuga lite för er, sa ju att jag somna direkt när jag kom hem men det var allstå efter vi ställt upp möblerna då gick jag in och vila på soffan.
 
 
BAAARCEEELOOONA gör det IGEN, fyfan kommer sova bra inatt igen :).. Men måste faktiskt erkänna att det var en riktigt bra och jämn match och deras frispark den var så sjuukt snygg.. Och för er som kolla på senaste el clasico så märkte ni ikväll att Messi var sugen på en frispark igen, fast den här gången rakt i stolpen :(
 
Och just på bilden var när jag precis kommit upp, samlade andan för att våga ställa mig upp och möblera upp allting!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0