Godmorgon Östersund

2012-10-25 ♥ 12:16:10
Har precis vaknat och hunnit gått ut och gud vad jag blev förvånad, för det har ju snöat ganska mycket nu igen.. Jag har sovit riktigt dåligt inatt, har vaknat kanske 15 gånger och somnat om, men det sjukaste var att jag kollade på Titanic filmen innan jag somnade och så drömde jag om den inatt och att jag var fast på båten när den sjönk, jag börja skrika och var skiträdd haha, så vaknade jag upp och here I am.. Vågar inte gå och somna om nu iallafall :)
 
Så märkte jag att det var faktiskt minusgrader ute, så det kan faktiskt snöa mycket mer innan man tror att det är över :)
 
 
Och så fick ni en liten ego bild på en riktigt nyvaken sebbe, och om ni undrar så gillar jag inte att hålla på photoshoppa och sånt med bilderna för jag vill vara så äkta som möjligt.. Tycker att photoshop är till för dom som inte vågar visa sitt sanna jag..

Kommentarer
Postat av: jossi

oj, tack så mycket sebbe, vad glad jag blir!

2012-10-25 @ 13:56:44
URL: http://paulinajosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0