Gym

2012-10-09 ♥ 18:02:32
Jaha ojdå vad hände lixom? jag kom hem från gymmet kl 11:30 ungefär, och sen så duscha jag och bytte omsen   a jag mig i sängen och kolla på en film, men sluta med att jag vakna nyss, det var ju lite tråkigt :/
 
bild från gymmet idag, blev mest kondition idag för det var mer folk än jag hade räknat med så man fick inte direkt köra styrka som jag vill utföra den.. uhm körde även lite "intervall slag?" på boxningsäcken och märkte när jag var påväg hem att jag slagit hål på 3 knogar och att det blödde, haha lixom vafan?..
 
Ni kanske undrar varför jag har ett knäskydd på bilden?, det är allstå för mitt vänster knä som gått sönder för mig när jag fick en tackling när jag spelade Amerikansk Fotboll, doktorn sa nått om korsbandet var av eller nått sånt där,,, och jag får aldrig mer spela Amerikansk fotboll, lixom hur är det då när man verkligen älskar den sporten så mycket?,, men får jag en till tackling på knät så kommer jag inte kunna gå på det benet något mer "Läkarns ord"
Och om ni undrar så går jag utan skyddat i vanliga fall, det gör inte så ont.. Men om jag som sagt ska köra lite kondition så tar jag helst på mig skyddet för att då gör det ont..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0