Mästerkocken Söderberg!

2012-10-13 ♥ 15:31:05
Idag har jag varit riktigt duktig, vaknade 12 så tog jag och gjorde mig lite frukost och göttade mig :). Sen bestämde jag mig för att sedan överraska mamma med att göra lite mat, så just nu håller den på vila på svag värme!
 
Blev Thai kyckling gryta "Eget recept" så det kommer bli exelance! Sen tog jag mig friheten och tänkte baka lite tänkte göra Gifflar som jag håller på med nu, degen håller på jäsa och gjorde precis klart fyllningen med : Socker, smör, kakao.. Allt som behövs för att göra gifflar goda ;)
 
 
Fyllningen kanske ser äcklig ut, men sådär ser det ut om man ska baka.. "Kan se äckligt ut, men fan så gott det smakar!" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0