Ny beställning kanske?

2012-10-08 ♥ 22:35:41
Nu tänkte jag faktiskt ta hjälp av dom som läser denna blogg, jag har faktiskt varit en data nörd som spelade väldigt mycket och jag har verkligen fastnat för just den sortens hörlurar.. Och eftersom jag hört att dom ska vara hyffsade och håller ganska länge så funderar jag starkt på dom + att dom var billiga!!
 
Tänkte köpa nytt eftersom mitt gamla headset har slutat fungerat, eller hur säger man ljudet kommer bara från höger sida och låter riktigt dåligt :/
 
Så jag tänkte om det är någon som har den här sorten och är nöjd med dom?, är det bra ljud? Kvalitet? Lite grundfrågor helt enkelt :).. Vore tacksam för svar som sagt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0