Nyttig frukost

2012-10-09 ♥ 08:58:13
 
Nu har jag precis avnjutit en god frukost så man kan prestera bättre på gymmet och nu är det såhär att frukost är dagens viktigaste mål "Som jag är riktigt dålig på, äter oftast bara lunch och middag"..
Här är ett litet recept som mamma har hittat åt mig på "frukostflingor", som är lite nyttigare utan massa socker och massa annat skit så det här fungerar jättebra!
Så är det ett glas med C-Vitamin, som får min mage att gå igång lite på morgon.. 
 
Frukostflingorna innehåller: Havregryn, Hasselnötter, Linfrö, Solroskärnor, Cesamfrö, Pumpakärnor, Honung och lite olja.. Man lägger det på en plåt och rostar dom i ugnen. Och vips så har du en riktigt god och relativt nyttig frukost :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0