Oavgjord El Clasico

2012-10-07 ♥ 22:19:34
Allstå jag vet inte vart jag ska börja, men den här matchen var en av dom sjukaste jag någonsin skådat det var sådan hög press och såna fina mål och fint spel från båda lagen.. Men en sak måste jag erkänna jag har aldrig någonsin sätt en sådan frispark som är så sjukt placerad och perfekt! Det var exakt som kommentatorerna sa, om inte Casillas kan ta den där frisparken så är det en frispark som är på världsklass
 
När Lionel Messi gjorde den frisparken så vart jag så glad att jag börja grina, jag låg på golvet och kunde inte ens andas och bara grina av lycka.. Jag blev så oerhört glad att han gjorde den frisparken!
"TACK SÅ MYCKET ATT JAG FICK UPPLEVA DET!" 
 
Jag är faktiskt riktigt nöjd över dagens match och båda lagens presterande och att barca spelade oavgjort var helt insane för att lixom om man tänker efter så var det bara 1 från back linjen som är från startelvan "Jordi Alba", eftersom Dani Alves var tvungen att lämna vid 30 minuten som var riktigt tråkigt självklart.
 
Men nu ska man inte tycka synd om barca, utan tacka Jordi Alba att han spelar i Barcelona för fy fasiken vilken back det är, snubben kan spela fotboll han var riktigt duktig idag.. Och har absolut presterat jätte bra alla andra matcher så det var inget fel med hans insats idag. 
 
Jag kan seriöst skriva ett jättelångt inlägg om hur glad jag är och hur bra matchen var idag! 
"DET VAR TOPPKLASS!"
 

 
 
 
 
Och återigen TACK ATT JAG FICK UPPLEVA SÅDAN MATCH, STÄMNINGEN VAR HELT AMAZING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0