Pirrar i magen

2012-10-07 ♥ 14:41:10
Är det bara jag som känner att denna dag är verkligen speciell??
 

Idag är det nämnligen EL CLASICO och precis allting kan hända det vet vi vid det här laget ellerhur? oj oj oj vad jag längtat efter denna match, bara några timmar kvar sen är jag bänkad framför tvn och ska hejja fram mitt favorit lag Barcelona <3.
För er som inte vet så är El clasico en match mellan Real Madrid och Barcelona, och dom här lagen är/har varit bäst i världen x antal gånger.. Så detta ska bli en match med mycket fart, och framförallt mål och skott!
 
Nu tycker jag att ni ska ta o sätta er i soffan ikväll och hejja fram Barcelona till vinst ikväll :)
"Jag tror nämnligen att matchen kommer sluta 3-1 till Barcelona"
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0