Skit roligt :)

2012-10-04 ♥ 02:10:00
Gud vad kul att folk har börjat följa mig dom senaste dagarna och paragrafen är faktiskt inte vad jag hade tänkt mig, men jätteroligt att veta att folk tycker om vad jag skriver om. Ni får jättegärna kommentera vad ni tycker jag ska uppdatera eller börja skriva mer om, kanske ska börja skriva om min träning? hade kanske varit ett roligt ämne att skriva då och då om. Vad tycker ni kära läsare, blir jätteglad om ni berättar vad jag ska blogga mer om ! :)
 
 
Här får ni en gammal bild på mig och Seth från i vintras när vi hade druckit lite för mycket tycker jag iallafall, men riktigt roligt att ha bilder på sig själv när man gör bort sig osv för det är ju som dom säger "Man lär sig utav sina misstag" 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej du känner inte mig, men jag tycker verkligen du ska skriva mer om din träning :)

Lycka till!

Svar: Hej, nämen vad roligt det ska jag absolut göra :)/mvh Sebbe
Sebastian Söderberg

2012-10-04 @ 23:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0