Sommardäck till Vinterdäck

2012-10-20 ♥ 11:00:00
Detta är faktiskt ett tidsinställt inlägg tänkte jag testa, nu sitter jag på Murklan "F4" och käkar lunch/frukost med min kära familj och pappas duktiga bilmekaniker kompis :)
 
Det är nämligen så att eftersom jag gått Fordon så får jag skituppgiften att byta däck, tvätta och lagra dom så dom är fina när man tar fram dom till sommar, det finns 1 rolig sak med min familj som jag kan komma på nu.. Det är faktiskt det att vi har 4 bilar, varav 3 är Bmw e39:or och pappas bil är en Mercedes så man kan ju lugnt säga att vi kör "Stor-tyskar" hela familjen :)
 
Pappas kompis ska fixa lite på mercan, motorn har "rasat" med det menar jag att 4 ventiler i motorn har gått sönder, och så snäll son jag är så får pappa låna min fina bil tills han fixat sin :)
 
Aja ska försöka ta några bilder imorgon och uppdatera så fort jag kommer hem, hare gött allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0