Svar på en fråga?!

2012-10-16 ♥ 18:11:11
Är bara lite nyfiken varför du är/spelar "sensetive-guy" med bloggen och hela den svängen, tycker att du utger dig för att vara en person som inte speglar din riktiga personlighet?
 
Och du som ställde den frågan till inte illa upp, utan bara läs och förstå så ska jag försöka förklara hur jag är som person :)!
 
Nej nu är jag faktiskt less på många av mina kompisar som frågar varför jag "spelar" så känslosam på bloggen och allt det där, men sanningen är att dom tydligen inte känner mig, för som jag är så är jag en känslig kille jag är ingen gangster eller en tuff kille.. För på senare tiden så har jag faktiskt förändrats ganska mycket för som liten kan jag erkänna att jag var en tuff grabb, som inte gillade polisen osv...
 
Men nu är det såhär att folk förändras genom åren!
Om man inte har någon kontakt med sina vänner som man brukade vara med som liten.. så kan man inte förvänta sig att den personen är som han var förut utan man får helt enkelt ta personen för den han är.. 
 
Vill inte att någon person som frågat ska ta illa upp, absolut inte. Men såhär ligger det till, vissa personer är känslolösa och vissa inte, thats it.
 
Blev ändrade planer inför ikväll, ska iväg till min bästakompis som jag känt exakt hela min uppväxt. Vi till och med spelade i samma fotbollslag när vi var mindre "6år till typ 10-11år" kommer inte riktigt ihåg när jag slutade :)
Så det blir faktiskt att sitta hos han i soffan och löka lite och kolla på bra fotboll hoppas vi :)!
 
Här är min otroligt söta vän Sona :)!
 

Kommentarer
Postat av: VIktor

den där sona ser ut som al quaida

Svar: Hahaha viktor!
Sebastian Söderberg

2012-10-16 @ 18:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0