Tala är silver men tiga är guld!

2012-10-07 ♥ 05:02:11
Kul att jag vakna nu sovit 2 timmar ungefär, och är helt utvilad kan verkligen inte somna om.. Jag gick in på youtube och klickade runt och kom till ett klipp där Dani M rappar, allstå Dani M kommer förändra hela hip hop världen för hans musik är som "soul musik" man bara sjunger med utan att ens tänka på det!! Och det sjukaste av allt är att jag träffat Labyrint + Dani M i Östersund under yran när dom uppträdde fyfan vad grym dom var, sådan sjuk musik dom gör lixom hela tältet sjöng med på verserna och refrängerna.. 
 
Bild från yran, ledsen för dålig kvalle men hade ingen bra telefon då!
 
 
 
Här har ni några sköna rappartister, fast jag tycker Sheriff är lite för tuff "om ni förstår vad jag menar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0