Tips på Halloween dräkter :)

2012-10-19 ♥ 01:26:58
Lite tidigt att tipsa er om vad man kan klä ut sig till både för män och kvinnor, dock måste jag medge att det var mycket svårare att tipsa för er tjejer men jag vet vad ni skulle kunna bära ;)!
 
Det var absolut ingen barnlek att leta ut sånt där, för dräkter går egentligen inte att tipsa om?! för att alla har ju olika smaker men jag tror nog ni tjejer gillar era och ni killar kan egentligen bara ta och kleta in er nån färg i ansiktet och bara ha typ en halvt/helt öppen skjorta "tror det skulle fungera också" ;)!
 
 
Tjejer: 
 
Det här är väll en klassiker :)                                              Det här skulle killarna gilla defenitivt!
 
 
Killar: 
 
 
                              Det här är också en klassiker, jag har faktiskt kört den nått år vart skitbra :)!
 
      Och för er killar som vågar visa lite mer eller vill vara det där "speciella" för kvinnorna, så kolla hit!
 
 
"Om ni trycker på bilderna så kommer ni till länken där jag hittade dräkterna, har faktiskt beställt där förut och jag vart nöjd med min dräkt måste jag säga, tycker inte det var något fel alls" :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0