Long time no see

2013-12-17 ♥ 04:12:15
Tjaa folket, undra hur många gånger jag sagt detta men nu var det fanimej längesen jag blogga.. Är lite sugen faktiskt och att ha loggat in nu och se att folk fortfarande kollar bloggen varje dag då blir man ju lite glad :)
 
Tänkte uppdatera er lite om det senaste :)
 
 
 
Du heter: Sebastian Söderberg
Smeknamn: Söder,Sebbe,Söderberg feel free to choose
Beroende av: Musik
Vad tror folk om dig: Inte en aning, hoppas positiva saker iallafall
Vad får du oftast komplimanger för: Nuförtiden att jag tappat så otroligt stora mängder kilo
Brukar du skratta för dig själv: Haha absolut kan det hända.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Godnatt, sötunge <3
Var bor du: Torvalla
Trivs du där: Här blir man behandlad med kärlek, kärlek till er som bor här!
Hur svarar du i mobilen: Aaa, och ibland Söderberg om jag inte har numret.
När mår du bra: När jag får vara med dom jag gillar.
Hur känner du dig nu: Pigg?
Favorit dryck på morgonen: Absolut ingenting, jag mår dåligt om jag äter eller dricker på morgonen.
Rakar du benen: Faktiskt inte, hoppas jag inte är udda?
När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 04:00 - 06:00
Är du blyg: som fan
Är du nöjd med ditt liv: Det mesta ja
Vad längtar du till: Sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap: Absolut!
Vad använder du för schampo: Har ju inte så mycket hår, men Dubbel dusch
Hur gammal är du: 20
Vad skulle du göra om du vann en miljon: 50% till mina föräldrar, sen bara levt livet :)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Fan heller, jag bryr mig ej
Vill du gifta dig: om några år
Vill du ha barn: om några år
Solar du ofta: aah
Är du bra på att laga mat: det tycker jag
Är du flygrädd: JAAAA, hatar höjder mest av allt!
Vad dricker du helst när du är törstig: Iskallt vatten!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Bruna.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Absolut har jag det.
 
ditt eller datt..
cider eller öl: Öl
sommar eller vinter: SOMMAR
frysa ihjäl eller brinna upp: Frysa Ihjäl
fest eller myskväll: Båda
tv eller data: data
mat eller godis: MAT
alkohol eller läsk: båda funkar.
sova med lampa tänd eller släckt: Släckt
pratglad eller tyst: Pratglad helt klart
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0