cheers

2013-02-04 ♥ 00:29:07
Godkväll allihopa, för det första jag har haft en sån tung helg med alla nära & kära.. Finns inga som er!
 
Har nyss kommit hem från bio med grabbarna Marwan, Jocke, Hagi, Sona vi såg Gangster squad som var riktigt bra måste jag säga, precis som jag vill filmer ska vara ganska mycket action men ändå baserad på en "historia" ... Jag rekommenderar den filmen till alla som gillar action "dom flesta" hehe.. men nu blir det kolla lite scrubs sen sova för klockan är inställd på 07:00 så jag hinner duscha innan "skolan" imorgon :)
 
Godnatt allihopa, och tack till alla som läser bloggen / medverkat på något sätt på min födelsedag ni är kung allihopa!
 
Berfin, jag och Elina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0