Fuck haters ;)

2013-01-18 ♥ 00:58:25
jag har insett att min senaste kyss: Längesen
jag har lärt mig: Ta vara på sina bästa kompisar, medans dom finns kvar!
jag lyssnar just nu på: Dani M - Bara en stund
jag pratar: Så ofta jag kan
jag tycker om: Min familj och mina vänner
jag avskyr när folk: Ljuger eller rent allmänt "dissar" en!
min bästa vän är: Michael Unander, Joakim Bergström, Marwan Matloub, Daniel Harouky, Igor, Fockart, Medi, Sona Azzam
kärleken är: Jävligt blind.
bästa tiden i mitt liv var: När jag var liten.
jag har misst: Förtroende på några kompisar.
om jag fick en sak i hela världen: "Skulle jag bli glad, hade önskat mig en trogen och fin tjej"
jag är: mig själv
när jag borstar tänderna: Sitter jag vid datorn och lyssnar musik samtidigt
när jag lagar mat: Blir det oftast gott måste jag erkänna ;)
det sexigaste yrket är: Flygvärdinna, "rawr"
jag är rädd för: Döden
den värsta känslan är: Att bli sårad av en närstående.
den bästa känslan är: Att vara med dom man älskar och bara njuta.
jag är bäst på: Vara mig själv.
jag är sämst på: Tänka
om jag var ett djur skulle jag vara: En katt (älskar katter)
jag kommer alltid att vara: Mig själv.
det finaste som finns är: Min familj.
i sommar: Hoppas jag att få jobba och tjäna pengar.
sist jag grät var: Igår, fick en flashback när jag tänkte på min bästavän som gått bort :'(
jag kan: Det mesta, om jag får en hjälpande hand när det inte går.
jag kan inte: Hålla käft :)?
när jag vill tänka går jag: Till min kompis gravplats, bästa och lugnaste platsen som finns!
när jag bakar så bakar jag: Det mesta, älskar att experimentera!
min mobiltelefon är: Sådär
när jag vaknar på morgonen: Är jag riktigt trött och inge rolig att tas med!
innan jag går och lägger mej: Kollar jag på film, "fått det som en vana måste kolla på 1 film"
just nu tänker jag på: Vilken film jag ska kolla på ikväll :P
bebisar är: Små och söta!
idag har jag:  Gått "skolan/kursen" sen har jag mest bara varit hemma.
ikväll ska jag: Ikväll drog jag och Daniel och kolla förbi gården eftersom den ska stänga tydligen.
imorgon kommer jag: Gå i skolan och göra min redovisning "lärare för en dag" vi ska lära ut saker som vi tidigare gått igenom :)
jag vill verkligen: Lyckas!
någon som:du litar på: Mina bästavänner!
du tycker är snygg: Många faktiskt, både tjejer och killar "Missförstå inte mig, jag är hetero"
du är kär i: ingen
du älskar: Min familj och vänner
du ser upp till: Pappa, han har inspierat mig om så mycket!
du tycker är jobbig: Ingen jag kan komma på faktiskt
du tycker är omtänksam: Michael Unander och Joakim Bergström
du saknar: Min bästavän, RIP EDDY!
du saknar att umgås med: Alla mina bröder och systrar från Torvalla, big love <3
du aldrig skulle kunna leva utan: Min bror
har uppfostrat dig: Mamma & Pappa
alltid gör dig glad: Marwan & Michael
som har härligt skratt: Haha så många! 
du har känt längst: Marwan och Sona
är duktig i någon sport: Jag är en "Natur atlet, skulle jag kalla det för", kan sporterna har en viss teknik men inte super duktig på nått speciellt.
du alltid har roligt med: Marwan, hahah!
du har många fina minnen med: Alla mina bästavänner.
är din bästa killkompis: Sona & Marwan
du litar på mest utav dina killkompisar: Mina bästavänner
 
ditt eller datt..
kärlek eller vänskap: Båda hade inte varit fel.
cider eller öl: Tycker båda är gott, beror väll mest på hur dagen ser ut :)
sommar eller vinter: SOMMAR
choklad eller surt: Fan ta sura godisar, choklad <3
frysa ihjäl eller brinna upp: Frysa Ihjäl
fest eller myskväll: Båda kan vara trevliga
tv eller data: 70-30% Dator & tv
mat eller godis: MAT
alkohol eller läsk: Läsk är aldrig fel.
sova med lampa tänd eller släckt: Släckt
skola eller lov: Beror väll på, sommarn "LOV"... Vintern "Skola så man får träffa allihopa" :)
pratglad eller tyst: Pratglad helt klart
 
Du heter: Sebastian André Söderberg
Smeknamn: Söder,Sebbe,Söderberg feel free to choose
Låt som när du är ledsen sörjer till: -
Beroende av: Musik
Vad tror folk om dig: Inte en aning, hoppas positiva saker iallafall
Vad får du oftast komplimanger för: Bra fråga, inte mitt utseende iaf.. Kanske om man gör nått bra jobb!
Vad säger du för att imponera på någon: Haha nej nej, alla har sitt eget sätt. mitt är hemligt :)
Brukar du skratta för dig själv: Haha absolut kan det hända.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Nörd, haha. från min kära vän Daniel" bara för jag spelade lite spel.
Var bor du: Bor i förorten Torvalla - 1464
Trivs du där: Här blir man behandlad med kärlek, kärlek till er som bor här!
Äger du några converse: nix
Sprit, cider, vin eller öl: Cider, Öl
Brukar du bli för full: Har hänt, men inte på ett bra tag.
Är du allergisk mot något: Nix
Hur svarar du i mobilen: Aaa, och ibland Söderberg om jag inte har numret.
Antal timmar sömn inatt: Lär väll bli 3-4 timmar som vanligt.
Brukar du komma i tid: Absolut, om jag inte råkar stänga av väckarklockan som jag råka göra imorse, men försov mig bara 30 min :)
När mår du bra: När jag får vara med dom jag gillar.
När blev du fotad senast: Idag, av mig själv. Bild till insta ;)
Hur känner du dig nu: Pigg?
Vanligaste färg på dina kläder: Brukar variera, inte rädd för att ta på mig färger. Men svart och röd!
Vad tycker du om fötter: Otroligt jävla sexiga, haha skämt osv!
Vad saknar du: Att få vara med min bästavän!
Hade du en bra kväll igår: Absolut, tog en chillkväll hemma och kolla på Beck med mamma :)
Favorit dryck på morgonen: Absolut ingenting, jag mår dåligt om jag äter eller dricker på morgonen.
Rakar du benen: Faktiskt inte, hoppas jag inte är udda?
När brukar du oftast gå och lägga dig: 3-4 på morgonen (Vardagar) Helger kan det bli mycket senare.
Är du blyg: Beror absolut på i vilket sammanhang, men ja!
Sysslar du med någon idrott: nix, men senaste sporten var "Amerikansk Fotboll"
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Aah, men aldrig hänt to be honest.
Har du spytt offentligt: Ja, men då äre för jag varit packad.
Vad skulle du göra om du vore tjej för en dag: Haha vilken fråga, testa hur lätt man kan flörta med läraren :P
Är du nöjd med ditt liv: Det mesta ja
Är du bortskämd: Både och måste jag säga.
Vad längtar du till: Sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap: Absolut!
Vad använder du för schampo: Har ju inte så mycket hår, men Dubbel dusch har varit en vän länge.
Hur gammal är du: 19 jordsnurr
Tycker du om någon just nu: Faktiskt inte, men kanske lite intresserad :)
Gröna eller röda äpplen: Gröna om jag måste :)
Gillar du golf: Har grönt kort så ja, kan vara roligt att slå några bollar ibland :)
Vilken tid gick du upp idag: 08:00 "försov mig"
Har du sovit i din egen säng inatt: Stämmer bra!
Har du strumpor på dig nu: Ja!
Är det okej att gråta: Absolut, varför hålla inne känslor? Dom är till för att visas!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Först ge minst 350 tusen till mina föräldrar sen rest med några kompisar, flyttat hemifrån och börja jobba "Spara lite pengar, förhoppningsvis till mina barn i framtiden"
Bär du glasögon eller linser: Jag borde bära glasögon men har faktiskt tappat bort dom, så inget!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Fan heller, jag köper och gör mig själv till "Stilig"
Har du piercing: Nix
Vill du gifta dig: Med den rätta ja!
Vill du ha barn: Absolut
Solar du ofta: På sommaren kan det vara riktigt härligt!
Är du bra på att laga mat: Jag duger för att laga vanlig husmanskost måste jag erkänna!
Är du flygrädd: JAAAA, hatar höjder mest av allt!
Hur vig är du: Kan nästan stå som ett X haha!
Är du musikalisk: Nää inte direkt, men skulle vara roligt om jag var det. Älskar musik!
Vad dricker du helst när du är törstig: Iskallt vatten!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Bruna.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Absolut har jag det.
Biter du på naglarna: Kan hända, usch!
Röker du: INTE LÄNGRE, YEEY!!!
Hur ofta tränar/motionerar du: Inte så ofta nuförtiden, men jag är ofta ute och går till affär osv.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

1 jordsnurr = en dag....... Och man kan inte använda situationstecken vart som hellst och hoppas att det ser bra ut.

Svar: Mycket riktigt utav dig och ber om ursäkt, jag fick lära mig att 1 jordsnurr är 1 år men hade tydligen fel jag ber om ursäkt för det!
Svenska har aldrig varit min starka sida med stavning och punkter m.m.
Sebastian Söderberg

2013-01-20 @ 19:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0