Godnatt!

2013-01-18 ♥ 01:09:00
Nu börjar klockan närma sig film dax, så får väll ta och skriva ett godnatt inlägg till dom som tycker jag ska fortsätta blogga "big love till er". 
 
Så tänkte bara skriva av mig att imorgon ska jag vara lärare för minimum 15 minuter, så har verkligen rå-pluggat hela kvällen på det jag ska säga, men vet ni vad. Det sitter fortfarande inte i skallen pinsamt..
Jag kommer stå där som någon idiot som inte fattar nått :(. 
 
För er som inte vet så går jag en kurs som är fram till 1 mars, och det är allstå Handel & Försäljning där vi har två gruppen, Handel-gruppen och Kolcenter-gruppen. Så vi jobbar tillsammans för det mesta och alla i klassen skulle göra en föreläsning imorgon på 15 minuter. Och jag har valt att berätta om Bolagsformer, inte så mycket att prata om men ganska mycket intressanta saker finns det.
 
Och jag har verkligen lärt mig mycket på dom veckor jag gått på det här och fått en större insikt i vad som krävs och behövs för att starta ett företag, eller underhålla ett företag. Folk kan tro det är enkelt, men måste bara säga att gillar du inte matte hör du inte hemma i bolagsbranchen :).
 
Också en relativt ny bild på mig:
Ursäkta för den extremt dåliga kvaliten :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0