Lär att känna mig

2013-01-24 ♥ 00:10:00
Hade fått ett mail av en mina läsare som var jättegullig och skrev att jag har en fin blogg m.m, sen hade hon skickat ett "lär och känna mig frågor" som jag tänkte att jag kunde skriva lite i :)!
 

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: Nix

Varit kär: Ja

Förlorat någon speciell person: Min bästa kompis, Eddy!

Varit deprimerad: Deprimerad är ett starkt ord, men ja det har jag väll.

Varit så trött att du somnat sittandes: Haha aah i datorstolen, var inte så skönt dan efter :P

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nää, aldrig smitit direkt

Brutit ett ben? Yes det har jag

Gjort nåt du ångrar? Ja, men bevisar bara att jag är mänsklig!

Hoppat Bungee Jump? Aldrig i livet, jag är livrädd för höjder.

Ljugit för någon du tycker om? Ja det har jag, för att sanningen hade gjort ondare.

Ätit en hel tårta? Nej

Gjort bort dig offentligt? Haha har jag säkert, men man ska stå för vem man är!

 

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Jaa :)

Fått ditt hjärta krossat: Inte under 2013, men under 2012.

Hur många barn vill du ha i framtiden: 2 stycken skulle jag vilja ha, en kille & en tjej

Har du några husdjur?: Hade 2 katter förut, norska skogskatter skitfina katter.

Vill du ändra ditt namn: Nej

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jobbade

Vilken tid vaknade du idag: 07:00

Vad gjorde du igår runt midnatt: Blogga, chatta & kollade film

Någonting som du längtar till: Min födelsedag, 20 år den 3 Februari :)

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: "Skulle vilja ha en bättre figur"

Vad lyssnar du på just nu: Faydee - Laugh till you cry (Feat Lazy j)

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Aah en på min gata heter så

 

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Sebastian André Söderberg

Stjärntecken: Vattuman

Kille eller tjej: Kille

Grundskola: Mimergården

Gymnasie: Fyrvalla vtc - Personbilsmekaniker

Högskola: -

Hårfärg: Brunt

Långt eller kort hår: Jag vill ha mitt kort

Längd: ca 185 kanske

Piercings: Nix

Tattoos: Nix, men kommer så småningom

Höger eller vänster: Högerhänt

Operation: -

Sporten du spelar: Ingen just nu har spelat : Utebandy, Hockey, Fotboll, Amerikansk fotboll, Pingis.

 

JUST NU:

Äter du: Ingenting

Dricker du: Ingenting

Är du på väg att: Lägga mig

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Aah det vill jag!

Vill du gifta dig: Jaa

Karriär i åtanke: Ingen i åtanke, men vill vara lite framgångsrik iallafall.

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: Klart jag gör, vem ska annars göra det?

Mirakel: Nej

Kärlek vid första ögonkastet: Ja

Himlen: Nej

Änglar: Nej

 

 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åhh vilka saknade tider! :')

Svar: Jaaa, saknar dom här tiderna :D
Sebastian Söderberg

2013-01-24 @ 00:36:55
Postat av: josephine

håller med jennifer

2013-02-03 @ 00:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0