seg

2013-01-21 ♥ 01:14:53
vaknade ganska sent idag måste jag säga, klev upp vid 4 tiden idag och då var det nästan middagstid och eftersom jag var hemma själv då så beställde jag pizza från Reveljen som min kompis pappa äger och för mig dom godaste pizzorna i stan :)
 
så var det fotboll hela kvällen så har typ suttit fast klistrad i soffan "bildligt talat" och när Real madrid hade sådan rolig kväll så kolla jag runt på några kanaler och såg att Narnia börja, var ju skitlängesen jag såg den filmen så nu sitter jag här i datorstolen och precis kollat klart.. Tänkte väll att det är bäst att man går och lägger sig så man orkar med skolan imorgon... Men o andra sidan så är detta ganska tidigt att lägga sig jämfört med när jag brukar sova när jag gick gymnasiet :)
Kanske blir en till film iallafall så man kan somna gott efter det :)
 
Mellan Fotbollen och Narnia filmen passade jag även på att duscha, skitskönt att göra det på kvällen så medans jag kolla på Narnia så smörjde jag in mina ben.. Kanske låter konstigt eftersom jag är kille men jag har faktiskt en jätte torr hud så det börjar typ klia på ben m.m och om det blir så att det börjar klia så kan jag typ klia ända tills jag börjar blöda utan att märka det från början, så därför så smörjer jag in mig haha!
 
 
Bild på thommen och mat från Reveljen, för nån månad sen :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0