Allstå

2013-03-20 ♥ 00:07:33
Jag har typ glömt bort att jag ska försöka blogga igen men har man inte bloggat på länge kan det lät bli att man glömmer bort, aja idag var det väl samma som förut jag har åkt och sökt jobb överallt sen har jag typ degat framför tven hela kvällen sen vid 9 så vart jag kidnappad utav jocke så drog vi till daniel och spela lite fifa.. sedan daniels syrra hade slutat dansen vid typ 10 så drog vi och hämtade hon självklart vart det donken haha.. så då har man ju fått lite kvällsföda... så nu har jag precis kommit hem från daniel och ligger i min skööna säng och ska typ dra på en film tänkte kolla på Johan Falk - Leo Gaut hoppas den är bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0